Библия-Центр
РУ

Мысли вслух на Неем 11:1-36

И# всели1шасz нач†льницы людjй во їеrли1мэ, и3 про1чіи лю1діе метнyша жрє1біz взsти є3ди1наго t десzти2, да пребывaетъ во їеrли1мэ грaдэ свzтёмъ, и3 де1вzть часте1й во градёхъ.
И# благослови1ша лю1діе всёхъ муже1й, и5же сaми произво1лиша њбитaти во їеrли1мэ.
И# сjи нач†льницы страны2, и5же њбитaша во їеrли1мэ: и3 во градёхъ їyдиныхъ њбитaше кjйждо во њдержaніи свое1мъ, во градёхъ свои1хъ ї}левыхъ, свzще1нницы и3 леvjти, и3 наfіне1є и3 сы1нове рабHвъ соломHновыхъ.
И# во їеrли1мэ њбитaша t сынHвъ їyдиныхъ и3 t сынHвъ веніамjнихъ. T сынHвъ їyдиныхъ ґfаjа сы1нъ nзjинъ, сы1нъ захaріинъ, сы1нъ самарjинъ, сы1нъ сафатjевъ, сы1нъ масеи1ль и3 t сынHвъ фаре1совыхъ,
и3 маасjа, сы1нъ варyховъ, сы1нъ халaзовъ, сы1нъ nзjевъ, сы1нъ ґдаjевъ, сы1нъ їwарjвль, сы1нъ захaріевъ, сы1нъ силwнjевъ:
вси2 сы1нове фаре1сwвы, и5же њбитaша во їеrли1мэ, четы1реста шестьдесsтъ џсмь мyжіе крёпцы.
Сjи же сы1нове веніам‡ни: силHнъ сы1нъ месулaевъ, сы1нъ їwaдовъ, сы1нъ фадаjевъ, сы1нъ кwлjевъ, сы1нъ маасjевъ, сы1нъ є3fіи1ль, сы1нъ їессjевъ,
и3 по не1мъ гевеи1лъ, силjевъ, де1вzть сHтъ двaдесzть џсмь.
И# їwи1ль сы1нъ зехрjнъ настоsтель над8 ни1ми, и3 їyда сы1нъ ґсанaевъ, t грaда, вторы1й.
10 T свzще1нникwвъ: и3 їадjа сы1нъ їwарjвль, їахjнь,
11 саре1а сы1нъ є3лхjевъ, сы1нъ месулaмовъ, сы1нъ саддyковъ, сы1нъ маріHfовъ, сы1нъ є3тHfовъ, начaльникъ до1му б9іz,
12 и3 брaтіz и4хъ дёлающе дёло це1ркве џсмь сHтъ двaдесzть двA: и3 ґдаjа сы1нъ їероaмль, сы1на фалалjина, сы1на намaсова, сы1на захaріина, сы1на фасеfyрова, сы1на мелхjина,
13 и3 брaтіz є3гw2 нач†льницы nте1чествъ двёсти четы1редесzть двA: и3 ґмесaй сы1нъ є3зріи1ль, сы1на сакхjева, сы1на масарімHfова, сы1на є3мми1рова,
14 и3 брaтіz є3гw2 си1льніи во брaнехъ сто2 двaдесzть џсмь: и3 настоsтель и4хъ сохріи1лъ, сы1нъ вели1кихъ.
15 И# t леv‡тъ: самаjа сы1нъ ґсyва, сы1на є3зрікaма, сы1на ґсавjи, сы1на во1нни,
16 и3 савваfе1й, и3 їwсавaдъ над8 дэлaми до1му б9іz внёшнzгw и3 t начaльникwвъ леvjтскихъ,
17 и3 матfанjа, сы1нъ міхaевъ, сы1нъ зехрjевъ, сы1на ґсaфова, начaльникъ хвале1ніz, и3 їyда моли1твы, и3 вокхjа вторы1й t брaтій свои1хъ, и3 ґвдjа сы1нъ саме1а сы1на гале1лова, сы1на їдіfyнова:
18 всёхъ леvjтwвъ во грaдэ свzтёмъ двёсти џсмьдесzтъ четы1ре.
19 И# двє1рницы: ґкyвъ, теламjнъ и3 брaтіz и4хъ, стрегyщіи врaтъ, сто2 се1дмьдесzтъ двA.
20 Про1чіи же t ї}лz їере1є же и3 леvjти во всёхъ градёхъ їуде1и кjйждо въ наслёдіи свое1мъ.
21 И# наfіне1є, и5же њбитaша во nфлЁ, сіaй и3 ге1сфъ t наfіне1євъ.
22 И# начaльникъ леvjтwвъ во їеrли1мэ nзjй сы1нъ ванjинъ сы1на савjева, сы1на матfанjева, сы1на міхaева, t сынHвъ ґсaфовыхъ пою1щихъ над8 дёломъ до1му б9іz,
23 ћкw зaповэдь царе1ва (бЁ) и5мъ: и3 пребывaше вёрнw над8 пэвцaми њбро1къ коегHждо дне2 въ де1нь сво1й.
24 И# фаfе1а, сы1нъ массизави1ловъ t сынHвъ зaриныхъ, сы1на їyдина, при руцЁ царе1вэ всsкіz потре1бы рaди людjй.
25 И# при дворёхъ, и5же на се1лэхъ и4хъ: и3 t сынHвъ їyдиныхъ њбитaша въ каріаfарво1цэ и3 въ се1лэхъ є3гw2, и3 въ девHнэ и3 въ се1лэхъ є3гw2, и3 въ каfсеи1лэ и3 въ се1лэхъ є3гw2,
26 и3 во їисyсэ, и3 въ мwлaдэ, и3 въ веfфалaтэ,
27 и3 во ґсерсwaлэ, и3 въ вирсаве1и и3 въ се1лэхъ є3S,
28 и3 въ секелaгэ, и3 мaвнэ и3 въ се1лэхъ є3S,
29 и3 въ ремао1нэ, и3 въ сaрэ, и3 во їерімyfэ,
30 и3 въ занно1и, и3 во nдоллaмэ и3 въ се1лэхъ и4хъ, и3 въ лахjсэ и3 въ се1лэхъ є3гw2, и3 во ґзи1кэ и3 въ се1лэхъ є3S: и3 њполчи1шасz въ вирсаве1и дaже до де1бри є3ннHнъ.
31 И# сы1нове веніам‡ни t гаваи2 и3 магмaса и3 веfи1лz и3 t ве1сей є3гw2,
32 и3 во ґнаfHfэ, въ но1вэ, во ґнjи,
33 во ґсHрэ, въ рамЁ, въ геfаи1мэ,
34 въ ґдо1дэ, въ севои1мэ, въ навалaтэ,
35 въ лjддэ и3 во nнwгіарасjмъ.
36 И# t леvjтwвъ ч†сти ї{дины и3 веніам‡ни.
Свернуть

Для нас странно, что бросать жребий для определения того, кому жить в столице, необходимо не потому, что приходится ограничивать количество желающих там поселиться, а совсем наоборот: потому, что некогда процветавший город никак не удаётся заселить. Но было именно так, и не только потому, жизнь в едва отстроенном Иерусалиме только-только наладилась. Вряд ли также только потому, что среди всех городов Иудеи именно Иерусалим был главным направлением возможных вражеских вторжений. Даже в руинах Иерусалим остаётся хранителем святыни, городом дома Божия, а ведь приближение к святыне бывает нелегко, рядом с ней очень часто обостряется ощущение собственной нечистоты. А это так дискомфортно...

Но город должен возродиться именно потому, что ему надлежит быть хранителем храма. В Иерусалим переселяется десятая часть народа, и такое количество напоминает о десятине, жертвуемой на храм. Вряд ли это случайное совпадение, как не случайно, что среди переселившихся мы видим людей из всех категорий населения. Весь народ призван служить Богу и поэтому выделяет из своей среды представителей для служения в Иерусалиме.

Благодаря регистрации Вы можете подписаться на рассылку текстов любого из планов чтения Библии

Мы планируем постепенно развивать возможности самостоятельной настройки сайта и другие дополнительные сервисы для зарегистрированных пользователей, так что советуем регистрироваться уже сейчас (разумеется, бесплатно).