Библия-Центр
РУ

Мысли вслух на Лев 18:1-30

Locutus est Dominus ad Moysen dicens:
“ Loquere fi liis Israel et dices ad eos: Ego Dominus Deus vester.
Iuxta consuetudinem terrae Aegypti, in qua habitastis, non facietis; et iuxta morem regionis Chanaan, ad quam ego introducturus sum vos, non agetis nec in legitimis eorum ambulabitis.
Facietis iudicia mea et praecepta mea servabitis et ambulabitis in eis. Ego Dominus Deus vester.
Custodite leges meas atque iudicia; quae faciens homo vivet in eis. Ego Dominus.
Omnis homo ad consanguineum suum non accedet, ut revelet turpitudinem eius. Ego Dominus.
Turpitudinem patris et turpitudinem matris tuae non discooperies: mater tua est, non revelabis turpitudinem eius.
Turpitudinem uxoris patris tui non discooperies, turpitudo enim patris tui est.
Turpitudinem sororis tuae ex patre sive ex matre, quae domi vel foris genita est, non revelabis.
10 Turpitudinem filiae filii tui vel neptis ex filia non revelabis, quia turpitudo tua est.
11 Turpitudinem filiae uxoris patris tui, quam peperit patri tuo et est soror tua, non revelabis.
12 Turpitudinem sororis patris tui non discooperies, quia caro est patris tui.
13 Turpitudinem sororis matris tuae non revelabis, eo quod caro sit matris tuae.
14 Turpitudinem patrui tui non revelabis nec accedes ad uxorem eius, quae tibi affinitate coniungitur.
15 Turpitudinem nurus tuae non revelabis, quia uxor filii tui est, nec discooperies ignominiam eius.
16 Turpitudinem uxoris fratris tui non revelabis, quia turpitudo fratris tui est.
17 Turpitudinem mulieris et filiae eius non revelabis. Filiam filii eius et filiam filiae illius non sumes, ut reveles ignominiam eius, quia caro illius sunt: nefas est.
18 Sororem uxoris tuae aemulam illius non accipies nec revelabis turpitudinem eius, adhuc illa vivente.
19 Ad mulierem, quae patitur menstrua, non accedes nec revelabis foeditatem eius.
20 Cum uxore proximi tui non coibis nec seminis commixtione maculaberis.
21 De semine tuo non dabis, ut consecretur idolo Moloch, nec pollues nomen Dei tui. Ego Dominus.
22 Cum masculo non commisceberis coitu femineo: abominatio est.
23 Cum omni pecore non coibis nec maculaberis cum eo. Mulier non succumbet iumento nec miscebitur ei, quia scelus est.
24 Ne polluamini in omnibus his, quibus contaminatae sunt universae gentes, quas ego eiciam ante conspectum vestrum
25 et quibus polluta est terra, cuius ego scelera visitavi, et evomuit habitatores suos.
26 Vos autem custodite legitima mea atque iudicia et non faciatis ex omnibus abominationibus istis tam indigena quam colonus, qui peregrinatur apud vos.
27 Omnes enim execrationes istas fecerunt accolae terrae, qui fuerunt ante vos, et polluerunt eam.
28 Cavete ergo, ne et vos similiter evomat, cum pollueritis eam, sicut evomuit gentem, quae fuit ante vos.
29 Omnis enim anima, quae fecerit de abominationibus his quippiam, peribit de medio populi sui.
30 Custodite mandata mea. Nolite facere legitima abominabilia, quae fecerunt hi, qui fuerunt ante vos, et ne polluamini in eis. Ego Dominus Deus vester ”.
Свернуть

Вопросу о нормах и правилах, связанных с соблюдением седьмой заповеди, с тем, что сегодня называют обычно сексуальной моралью, Книга Левита уделяет особое внимание. Не потому, что общество, где она появилась, было каким-то пуританским или ханжеским, а потому, что с сексом в жизни человека связано куда больше, чем обычно думают. Нам сегодня секс и сексуальность представляются чаще всего чем-то сугубо физиологическим, чем-то таким, что может доставить проблемы или удовольствие, а иногда и то, и другое разом.

Между тем изначальный Божий замысел о человеке не предполагал для него секса как чего-то чисто физиологического и отдельного от той полноты жизни, которая была человеку предназначена, и уж точно Бог никогда не предполагал, что секс для человека станет чем-то запретным, постыдным или нечистым. Сексуальность должна была стать одним из инструментов выстраивания отношений между людьми — инструментом очень важным с точки зрения человеческой природы и единения двоих на природном уровне.

Речь идёт не только о физиологии — речь идёт обо всей человеческой природе в целом. Не случайно энергия, проявляющаяся в сексуальной сфере, оказывается столь универсальной — она может трансформироваться практически в любой иной вид физической или психической энергии, связанной с человеческой природой. Не удивительно, что нормальная, полноценная духовная жизнь и освящение человека немыслимы без вовлечения сексуальной энергии в этот процесс.

Такое вовлечение, однако, возможно лишь тогда, когда человек не злоупотребляет своими возможностями в том, что касается сексуальной жизни, и не рассматривает секс исключительно как источник удовольствия, которым он может распоряжаться по собственному усмотрению. Именно на это направлена седьмая заповедь, таков её глубинный смысл. Разумеется, защита семейных, супружеских отношений тут тоже важна, но она — лишь один из элементов более сложной и более масштабной задачи.

Сама же задача связана с тем, чтобы вовлечь природу человека в процесс той духовно-природной трансформации, которая в Библии называется преображением. Началом же преображения становится освящение — то частичное и обычно временное изменение человеческой природы, которое было возможно до прихода Христа. Именно эту задачу и имеет в виду Книга Левита, предписывая достаточно жёсткую регуляцию сексуальной жизни.

Другие мысли вслух

 
На Лев 18:1-30
Locutus est Dominus ad Moysen dicens:
“ Loquere fi liis Israel et dices ad eos: Ego Dominus Deus vester.
Iuxta consuetudinem terrae Aegypti, in qua habitastis, non facietis; et iuxta morem regionis Chanaan, ad quam ego introducturus sum vos, non agetis nec in legitimis eorum ambulabitis.
Facietis iudicia mea et praecepta mea servabitis et ambulabitis in eis. Ego Dominus Deus vester.
Custodite leges meas atque iudicia; quae faciens homo vivet in eis. Ego Dominus.
Omnis homo ad consanguineum suum non accedet, ut revelet turpitudinem eius. Ego Dominus.
Turpitudinem patris et turpitudinem matris tuae non discooperies: mater tua est, non revelabis turpitudinem eius.
Turpitudinem uxoris patris tui non discooperies, turpitudo enim patris tui est.
Turpitudinem sororis tuae ex patre sive ex matre, quae domi vel foris genita est, non revelabis.
10 Turpitudinem filiae filii tui vel neptis ex filia non revelabis, quia turpitudo tua est.
11 Turpitudinem filiae uxoris patris tui, quam peperit patri tuo et est soror tua, non revelabis.
12 Turpitudinem sororis patris tui non discooperies, quia caro est patris tui.
13 Turpitudinem sororis matris tuae non revelabis, eo quod caro sit matris tuae.
14 Turpitudinem patrui tui non revelabis nec accedes ad uxorem eius, quae tibi affinitate coniungitur.
15 Turpitudinem nurus tuae non revelabis, quia uxor filii tui est, nec discooperies ignominiam eius.
16 Turpitudinem uxoris fratris tui non revelabis, quia turpitudo fratris tui est.
17 Turpitudinem mulieris et filiae eius non revelabis. Filiam filii eius et filiam filiae illius non sumes, ut reveles ignominiam eius, quia caro illius sunt: nefas est.
18 Sororem uxoris tuae aemulam illius non accipies nec revelabis turpitudinem eius, adhuc illa vivente.
19 Ad mulierem, quae patitur menstrua, non accedes nec revelabis foeditatem eius.
20 Cum uxore proximi tui non coibis nec seminis commixtione maculaberis.
21 De semine tuo non dabis, ut consecretur idolo Moloch, nec pollues nomen Dei tui. Ego Dominus.
22 Cum masculo non commisceberis coitu femineo: abominatio est.
23 Cum omni pecore non coibis nec maculaberis cum eo. Mulier non succumbet iumento nec miscebitur ei, quia scelus est.
24 Ne polluamini in omnibus his, quibus contaminatae sunt universae gentes, quas ego eiciam ante conspectum vestrum
25 et quibus polluta est terra, cuius ego scelera visitavi, et evomuit habitatores suos.
26 Vos autem custodite legitima mea atque iudicia et non faciatis ex omnibus abominationibus istis tam indigena quam colonus, qui peregrinatur apud vos.
27 Omnes enim execrationes istas fecerunt accolae terrae, qui fuerunt ante vos, et polluerunt eam.
28 Cavete ergo, ne et vos similiter evomat, cum pollueritis eam, sicut evomuit gentem, quae fuit ante vos.
29 Omnis enim anima, quae fecerit de abominationibus his quippiam, peribit de medio populi sui.
30 Custodite mandata mea. Nolite facere legitima abominabilia, quae fecerunt hi, qui fuerunt ante vos, et ne polluamini in eis. Ego Dominus Deus vester ”.
Свернуть
Меньше всего эти слова о различных половых извращениях являются морализаторством. Этот грустный список открывается...  Читать далее

Меньше всего эти слова о различных половых извращениях являются морализаторством. Этот грустный список открывается и заканчивается указанием на то, что все это — результат язычества, незнания Бога. И дело не в том, что верующие лучше и чище неверующих. Просто Бог Сам показывает человеку, что такое настоящая любовь (ведь именно Он создал мужчину и женщину), и узнав ее, человек в состоянии отличить правду от лжи, подлинник от суррогата. Точно такое же язычество становится причиной и всех этих явлений в нашем мире. Человек, который не гнушается того, что названо здесь гнусностью и мерзостью — не знает ни красоты, ни любви. Об этом необходимо помнить, когда эта ложь пытается затянуть нас самих, когда несчастные (иногда даже христиане) доказывают нам относительность «моральных устоев», когда любовь опять хотят заменить на обман, а Божью красоту — смертью.

Свернуть

Благодаря регистрации Вы можете подписаться на рассылку текстов любого из планов чтения Библии

Мы планируем постепенно развивать возможности самостоятельной настройки сайта и другие дополнительные сервисы для зарегистрированных пользователей, так что советуем регистрироваться уже сейчас (разумеется, бесплатно).