Библия-Центр
РУ

Мысли вслух на Ис 17:1-14

Сло1во, є4же на дамaскъ. Се2, дамaскъ во1зметсz t градHвъ и3 бyдетъ въ паде1ніе.
Њстaвленъ въ вёкъ, въ ло1же стадaмъ и3 въ поко1й, и3 не бyдетъ tгонszй.
И# ксемY не бyдетъ ўкрэпле1нъ, є4же вбёгнути тaмw є3фре1му: и3 ксемY не бyдетъ цaрство въ дамaсцэ, и3 њстaнокъ сv1рzнъ поги1бнетъ: нёси бо ты2 лyчшій t сынHвъ ї}левыхъ и3 слaвы и4хъ: сі‰ гlетъ гDь саваHfъ.
Бyдетъ въ то1й де1нь помраче1ніе слaвы їaкwвли, и3 т{чнаz слaвы є3гw2 потрzсyтсz.
И# бyдетъ, ћкоже ѓще кто2 собирaетъ жaтву стоsщую, и3 сёмz клaсwвъ пожинaетъ: и3 бyдетъ, ћкоже ѓще кто2 собирaетъ клaсы въ де1бри тве1рдэ.
И# њстaнетсz въ не1й сте1бліе, и3ли2 ѓки зе1рна м†слична двЁ и3ли2 три2 на версЁ высо1цэ, и3ли2 четы1ре и3ли2 пsть на вётвіи є3S њстaнутъ: сі‰ гlетъ гDь бг7ъ ї}левъ.
Въ то1й де1нь ўповaz бyдетъ человёкъ на сотво1ршаго и5, и3 џчи є3гw2 ко с™о1му ї}леву воззрsтъ,
и3 не бyдутъ ўповaюще на трє1бища, ниже2 на дэлA рyкъ свои1хъ, ±же сотвори1ша пе1рсты и4хъ, и3 не бyдутъ смотри1ти на дубр†вы, ниже2 на ме1рзwсти и4хъ.
Въ то1й де1нь бyдутъ грaди твои2 њстaвлени, ћкоже њстaвиша ґморре1є и3 є3vе1є t лицA сынHвъ ї}левыхъ: и3 бyдутъ пyсти,
10 зане2 њстaвилъ є3си2 бг7а сп7са твоего2 и3 гDа помо1щника твоего2 не помzнyлъ є3си2: сегw2 рaди насади1ши сaдъ невёренъ и3 сёмz невёрно.
11 Во1ньже бо де1нь ѓще насади1ши, прельсти1шисz: ґ є4же ѓще заyтра посёеши, то2 процвэте1тъ на жaтву, во1ньже де1нь наслёдиши, и3 ѓки nте1цъ человёчь наслёдіе дaси сынHмъ твои6мъ.
12 Q, лю1тэ мно1жеству kзы1кwвъ мно1гихъ! ѓки мо1ре волнyющеесz, тaкw смzте1тесz, и3 хребе1тъ kзы1кwвъ мно1гихъ ћкw водA возшуми1тъ:
13 ѓки водA мно1га kзы1цы мно1зи, ѓки (шyмъ) воды2 мно1гіz нyждею носи1мыz: и3 tве1ржетъ є3го2 и3 дале1че пожене1тъ є3го2, ѓки прaхъ пле1вный вёющихъ проти1ву вётра, и3 ћкw прaхъ коле1сный бyрz возносsщаz.
14 Къ ве1черу, и3 бyдетъ плaчь: пре1жде заyтріz, и3 не бyдетъ: сіS чaсть плэни1вшихъ ны2, и3 жре1бій наслёдившихъ нaсъ.
Свернуть

Пророк видит предстоящее поражение Дамаска, которому вместе со всей Сирией придётся хлебнуть последствия своих грехов. Ефремляне, связавшиеся с сирийскими язычниками и возложившие на них свою надежду на совместное противостояние общим врагам, разделят их участь. Но у них есть возможность отвернуться от язычества и обратиться к Святому Израилеву — единственному, способному обуздать полчища агрессоров.

Шум языческих народов, идущих на завоевания, здесь уподобляется шуму моря. Это сравнение не случайно, ведь морская стихия в восприятии древних израильтян часто символизировала демонические силы, а полчища язычников, похожие на ряды морских волн, и в самом деле представали как толпы, одержимые такими силами.

Но вот, враги ещё полны сил, они продолжают наступать, однако внутренним взором пророк уже видит, что в перспективе они уже потерпели поражение. Даже великие победы окажутся всего-навсего прелюдией к полному поражению, если Господь не на стороне войска, а само оно далеко от Его правды.

Другие мысли вслух

 
На Ис 17:1-14
Сло1во, є4же на дамaскъ. Се2, дамaскъ во1зметсz t градHвъ и3 бyдетъ въ паде1ніе.
Њстaвленъ въ вёкъ, въ ло1же стадaмъ и3 въ поко1й, и3 не бyдетъ tгонszй.
И# ксемY не бyдетъ ўкрэпле1нъ, є4же вбёгнути тaмw є3фре1му: и3 ксемY не бyдетъ цaрство въ дамaсцэ, и3 њстaнокъ сv1рzнъ поги1бнетъ: нёси бо ты2 лyчшій t сынHвъ ї}левыхъ и3 слaвы и4хъ: сі‰ гlетъ гDь саваHfъ.
Бyдетъ въ то1й де1нь помраче1ніе слaвы їaкwвли, и3 т{чнаz слaвы є3гw2 потрzсyтсz.
И# бyдетъ, ћкоже ѓще кто2 собирaетъ жaтву стоsщую, и3 сёмz клaсwвъ пожинaетъ: и3 бyдетъ, ћкоже ѓще кто2 собирaетъ клaсы въ де1бри тве1рдэ.
И# њстaнетсz въ не1й сте1бліе, и3ли2 ѓки зе1рна м†слична двЁ и3ли2 три2 на версЁ высо1цэ, и3ли2 четы1ре и3ли2 пsть на вётвіи є3S њстaнутъ: сі‰ гlетъ гDь бг7ъ ї}левъ.
Въ то1й де1нь ўповaz бyдетъ человёкъ на сотво1ршаго и5, и3 џчи є3гw2 ко с™о1му ї}леву воззрsтъ,
и3 не бyдутъ ўповaюще на трє1бища, ниже2 на дэлA рyкъ свои1хъ, ±же сотвори1ша пе1рсты и4хъ, и3 не бyдутъ смотри1ти на дубр†вы, ниже2 на ме1рзwсти и4хъ.
Въ то1й де1нь бyдутъ грaди твои2 њстaвлени, ћкоже њстaвиша ґморре1є и3 є3vе1є t лицA сынHвъ ї}левыхъ: и3 бyдутъ пyсти,
10 зане2 њстaвилъ є3си2 бг7а сп7са твоего2 и3 гDа помо1щника твоего2 не помzнyлъ є3си2: сегw2 рaди насади1ши сaдъ невёренъ и3 сёмz невёрно.
11 Во1ньже бо де1нь ѓще насади1ши, прельсти1шисz: ґ є4же ѓще заyтра посёеши, то2 процвэте1тъ на жaтву, во1ньже де1нь наслёдиши, и3 ѓки nте1цъ человёчь наслёдіе дaси сынHмъ твои6мъ.
12 Q, лю1тэ мно1жеству kзы1кwвъ мно1гихъ! ѓки мо1ре волнyющеесz, тaкw смzте1тесz, и3 хребе1тъ kзы1кwвъ мно1гихъ ћкw водA возшуми1тъ:
13 ѓки водA мно1га kзы1цы мно1зи, ѓки (шyмъ) воды2 мно1гіz нyждею носи1мыz: и3 tве1ржетъ є3го2 и3 дале1че пожене1тъ є3го2, ѓки прaхъ пле1вный вёющихъ проти1ву вётра, и3 ћкw прaхъ коле1сный бyрz возносsщаz.
14 Къ ве1черу, и3 бyдетъ плaчь: пре1жде заyтріz, и3 не бyдетъ: сіS чaсть плэни1вшихъ ны2, и3 жре1бій наслёдившихъ нaсъ.
Свернуть
В этой главе нам открывается истинный смысл суда Господом над языческими народами...  Читать далее

В этой главе нам открывается истинный смысл суда Господом над языческими народами. Он наказывает их не из чувства мести, а для того, чтобы они в конце концов обратились от своих идолов к истинному Богу. Часто тяжелые испытания способствуют тому, чтобы отдельный человек (или целый народ) осознал свой грех и пришел к вере. Наверное, и нам нужно относиться к испытаниям и неудачам как к средству для возрастания в вере и уповании на Бога.

Свернуть

Благодаря регистрации Вы можете подписаться на рассылку текстов любого из планов чтения Библии

Мы планируем постепенно развивать возможности самостоятельной настройки сайта и другие дополнительные сервисы для зарегистрированных пользователей, так что советуем регистрироваться уже сейчас (разумеется, бесплатно).